måndag 13 oktober 2008

Jippi.. fler listor till folket :o)

Självklart hakar jag också på trenden... *ler* Nej, jag har inget eget att komma med...

Föredrar du att vara singel?
När sambon vill att jag ska göra saker som jag inte alls vill så skulle jag gärna vara singel, men nej, jag trivs bra med en karl i huset!

Senaste program du såg?
Ensam mamma söker. En av damerna är ifrån Västervik. Ljuva sommarstad där kärleken verkligen kan blomstra. Lite romantik på söndagen är alltid inplanerad!

Senaste bok?
Just nu läser jag "Säg det inte till någon - ett barndomshelvete i Magdalenatvätteriern" av Kathy O'Beirne. Ruskigt hemsk, men grymt bra.

Hur ofta tvättar du ansiktet?
För sällan.

Vem vet mest om dig?
Jag.

Vem var den senaste personen du umgicks med?
Min kära sambo, Dan.

Hur dags gick du och la dig igår?
22.25

Vad ska du göra ikväll?
Simma och sedan gå på Tupperware-demo. Vuxenpoäng till mig!

Piercings?
Räknas hål i öronen?

Skostorlek?
40

Vilket shampoo använder du?
De få jag tål. Oftast receptbelagda flaskor.

Vilka skor använder du?
Gympaskor oftast. Tofflor på jobbet.

Har du använt någon hårprodukt?
Jajjemen. Just nu använder jag oftast vax.

När var du i en affär senast?
Igår, storhandlade på Willys

Vad har du för framtidsplaner?
Giftemål och barn, hus och stadig ekonomi. Tråkigt. Självklart.

Har du några högklackade skor?
Jo, fast de används väldigt sällan.

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Vita tror jag, tog de som var överst.

Längtar du till nästa födelsedag?
Nä inte precis.

Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du är?
Ofta.

Har du rakat dina ben någon gång?
Jo fast jag glömmer väldigt ofta bort det fastän jag "borde".

Hur många hål har du i öronen?
5 konstgjorda.

Stjärntecken?
Oxen. Stolt och envis.

Har du dansat tryckare?
Självklart. Numera blir det oftast Lindy dock.

Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände?
Jajjemen.

Har du masserat eller kliat någon utan att ha snuskiga baktankar?
Det också.

Har du kysst någon och använt tungan?
Senast igår.

Vilken tid gick du upp idag?
07.43

Har du glasögon?
Japp, inne på par nummer två nu.

/Carro

Inga kommentarer: