söndag 12 oktober 2008

Egolista

Ibland saknar jag min(a) nerlagda blogg(ar). Som t.ex. just nu när jag hittade en helt oemotståndlig lista ute i spejset. För till och från har jag ett himla listsug. Weird, I know. Så, här kommer en - only for you :)

Föredrar du att vara singel?
Har inga som helst problem med att vara singel. Men någon har fått mig på andra tankar nu.

Senaste program du såg?
Världens Barn-galan igår.

Senaste film?
"Mamma Mia!" på bio för några timmar sedan.
 
Senaste bok?
"Fladdermusmannen" av Jo Nesbø.

Hur ofta tvättar du ansiktet?
Varje dag.

Vem vet mest om dig?
Förmodligen min kurator.

Vem var den senaste personen du umgicks med?
Dottern och N, vi var på bio.

Hur dags gick du och la dig igår?
01.45 (idag, med andra ord).

Vad ska du göra ikväll?
Snart sova.

Piercings?
Tre hittills.

Skostorlek?
38-39.

Vilket shampoo använder du?
Det som finns hemma.

Vilka skor använder du?
Doc Martens.

Har du använt någon hårprodukt?
Ja.

När var du i en affär senast?
Idag.

Vad har du för framtidsplaner?
Få livet och ekonomin i balans.

Har du några högklackade skor?
Ja..

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Vita.

Längtar du till nästa födelsedag?
Nej.

Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du är?
Nej.

Har du rakat dina ben någon gång?
Ja. Såklart.

Hur många hål har du i öronen?
Tio.

Stjärntecken?
Oxen.

Har du dansat tryckare?
Ja.

Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände?
Absolut.

Har du masserat eller kliat någon utan att ha snuskiga baktankar?
Ja.

Har du kysst någon och använt tungan?
Ja, såklart.

Vilken tid gick du upp idag?
08.45.

Har du glasögon?
Ja.

Inga kommentarer: