måndag 13 oktober 2008

istället för morgonfika

Ja, men jag gör väl en listgrej jag också!

Föredrar du att vara singel?
Det beror väl på vem som är alternativet? ;) Men för att svara på frågan, jag har alltid stortrivts som singel, så det ska vara nåt attans speciellt om jag ska vara dubbel.

Senaste program du såg?
Nyhetsmorgon. TV4.

Senaste film?
Iron man. Älskade den. Marvel är bäst.

Senaste bok?
Senast avslutad är ”Nattfåk” av Jokaim Theorin, just nu läser jag ”Vinterland” av Åke Edwardson.

Hur ofta tvättar du ansiktet?
Varje dag.

Vem vet mest om dig?
Jag har faktiskt ingen aning. Jag själv, hoppas jag (men inte ens det är jag säker på)

Vem var den senaste personen du umgicks med?
Kristoffer.

Hur dags gick du och la dig igår?
Före 22.00 – vi lade oss och läste tiiiidigt. Medelåldersvarning.

Vad ska du göra ikväll?
Det kan man undra. Laga mat. Titta på det där vem-kommer-på-middag-programmet 19.30 på TV4 (priceless). Läsa vidare i min Winter-bok.

Piercings?
I öronen. Oanvända sedan 1989.

Skostorlek?
37-38

Vilket shampoo använder du?
Ska jag minnas det? Det är svagt ljusgrågrönt och luktar godis. "Ref" kan det heta, tror jag.

Vilka skor använder du?
Doc Martens. Snudd på varje dag. Behöver fler par :)

Har du använt någon hårprodukt?
Ja. Spray och vax. På olika ställen (dock det där lät rätt illa, inser jag nu) alltså, spray i luggen, vax i nacken.

När var du i en affär senast?
Igår. Jag köpte ännu ett läppglans på HM som jag med största sannolikhet inte behöver.

Vad har du för framtidsplaner?
Inte så många. En dag i taget?

Har du några högklackade skor?
Ja. Snygga. Obekväma. Sällan använda.

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Svarta.

Längtar du till nästa födelsedag?
Nej. Födelsedagar är ruskigt överskattade, precis som nyår och midsommar.

Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du är?
Nej.

Har du rakat dina ben någon gång?
Ja. Fast jag låter helst bli. Total waste of time.

Hur många hål har du i öronen?
Tre. Fem om man inkluderar de man hör med.

Stjärntecken?
Skorpionen.

Har du dansat tryckare?
Är det en tolvåring som hittat på frågorna?

Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände?Öh… (se ovan)

Har du masserat eller kliat någon utan att ha snuskiga baktankar?
Öh… (se ovan)
men - jajamensan. Tito is NOT my middle name.

Har du kysst någon och använt tungan?
Nej. (kan man göra så?)

Vilken tid gick du upp idag?
7.30

Har du glasögon?
Ja.

Inga kommentarer: