onsdag 19 augusti 2009

what have I done for me lately?

Minns ni den? Jodi Watley, tror jag. Nääää, Janet Jackson, förlåt. "What have you done for me lately". Ljuva 80-tal. Eller kanske 90. Never mind.

Idag

- har jag med två morötter till eftermiddagssuget. Varje em - runt kl 15 - sätter suget in. Egentligen är det ingen fara, jag brukar inte ge efter för det och handla gottis i apparajten i entrén, men bara att HA suget är tröttande och onödigt. Jag tänkte så mycket på choklad att jag knappt kunde jobba i går. Så - morötter. Det är gott. Antioxidanter är dessutom bra när man som jag är förkyld IGEN.

- tog jag en solig lunchpromenad (man får passa på...) trots att det egentligen blev stressigt eftersom vi hade möte redan 12.30. Nu fick jag äntligen tummen ur nivetvar och köpte efterlängtade huvudvärkstabletter också. Yay.

- hämtade vi resekataloger. Vi fantiserar mer och mer om julresa. Nu har vi en fem cm tjock hög med papper att hänga upp drömmarna på.

Dubai?
Kambodja?
Vietnam?
Plain old Kanarieholmarna?

Inga kommentarer: