måndag 10 november 2008

Kontraster

Jag har varit upptagen, inte med andra saker utan med andra tankar, och har inte tittat in här på bloggen på väldigt länge och jag kan inte riktigt förstå allt som har hänt. En har hamnat i diket, en annan har fått ett tragiskt besked. Siv, jag beklagar verkligen. Kan inte hjälpa dig, har inget botemedel. Kan bara sörja och vara här, finnas som stöd om du behöver.. Jag vet att vi inte är nära vänner, men ibland kan vem som helst duga. Jag beklagar verkligen!

Som kontrast till detta har det, i mitt liv, hänt fantastiska saker. Kanske kan detta, i allt som har hänt, ändå bidra till ett leende på läpparna. Jag ska gifta mig! Jag ska få min prins i kyrkan som jag alltid önskat mig. Jag ska lova att vara trogen i resten av mitt liv. Kyrkan är bokad. Festlokalen är bokad. Klänningen hittades i helgen av en slump. En underbar vit klänning. Fantastiskt perfekt. Fotografen är bokad och inbjudningskorten är på gång. Allt har gått så fort, på bara några veckor. 2 maj 2009 blir det våran dag. Vår bröllopsdag.

3 kommentarer:

? sa...

Hypergrattis!
:o)

Tea sa...

Jättegrattis!!!

Siv sa...

Underbart Carrro! Det är så skönt med goda nyheter här, det är FIN omväxling! Ohc jag ser dig som nån som jag kan prata med om mycket, du är guld värd att ha på jobbet (även om du är lite långt bort nu).

KRAM!